Imorgon åker jag!

Upp och Ner.... Ner och upp! Grisen gal i Granens topp! .... Ungefär så känns mitt liv just nu!
Har mycket på mitt schema idag eftersom jag åker imorgon!

*LYDIA* Har namnsdag! Så här blir det namnsdagstårta mot eftermiddan!

Imorgon kl 06 åker jag söderut mot Borås för att vara med i Den stora modevisningen för Capri Collections vårkläder! Och blödig som man är så kommer jag säkerligen grina Krokodiltårar när jag tassar ut ur sovrummet från mina sötnosar! Det här blir FÖRSTA natten som jag är ifrån dom...

                          
                          

Jag kommer blogga direkt från Konventet imorgon och hålla Er lite uppdaterade! :) Och kanske visar jag ngt plagg som kommer till Våren!

Igår hade vi "glöggfest / Kaffekalas" här! Mumsade på Julkakor och tittade på BONDE SÖKER FRU!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Annelie..

Lycka till imorron!! Det kommer gå sååå bra, du får nog ett modell kontrakt direkt skulle jag tro!! Och skynda dig hen sen så vi kan ha fler mysiga glögg kvällar...:)

2009-12-03 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0