Bjuder på en bildbomb!!

Hej!

Resultatet av besöket vid HC gav resultat! Vi har fått remiss in på barn igen..
Det blir troligen så att dom kommer söva min lilla prinsessa för att gå ner i hals/mage och se vad som kan vara fel... Hon är mycket piggare och bättre för en stund nu iallafall!

Idag fick jag ta del utav en del kort från Mode konventet i Borås! Nu fick man ju bevis på att man borde "stå bakom" kameran ist för framför! Men jag bjuder på några bilder.. En förtitt på vårens kollektion!

     

 



Nu ska jag och Thea smyga in i köket och tända ljus, dricka lite glögg (jag iaf) och pyssla  ihop några fina julkort! Någon som vill ha ett? ;)

Ha en myskväll!

Kram från Amanda


Kommentarer
Postat av: Linn

Kanonbra att ni ska få en ordentlig undersökning nu!! Hoppas det går bra! Förresten snygga bilder!! =) GOD JUL!

2009-12-19 @ 21:42:43
Postat av: Annelie..

Jag vill.....:)

2009-12-19 @ 22:34:16
Postat av: Fia

Tack, gärna!

2009-12-20 @ 07:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0