Den skulle ju heta Stenmark ju...

Vilken Underbar tid på året, man bara Njuter!
Hur härliga dagar och kvällar som helst, man vill bara stanna tiden... Igårkväll hade jag kunnat tryckt på en Stopp knapp! Tänk om det kunde få vara så här jämt....!

Det blev en dag på Stranden idag...  Thea har blivit superduktig i vattnet... Hoppas på en tjej som kan simma nästa sommar!



Varför vill ingen ha en Kattunge?!?! Jag börjar få lite smått panik över våran lilla gobit här hemma :)
Och appropå kattunge så är inte jag och Thea överens om kattens namn än..
Jag gav som förslag att den ska heta: Stenmark!!
Men Thea säger absolut Nej till det så det lär ju blir något annat! Men Ni hör ju själv! Hur bra skulle det inte låta om man fick öppna dörren och ropa efter Stenmark då?



Cyklade 2 mil ikväll! Svettigt och härligt för benmusklerna!! Och Ingen cykelutflykt utan fikapaus!!



Nu ska jag natta små barn! Imorn väntas ännu en spännande dag med Cityfest, bad och... Fika hos Farfar!!


Lillsnuttan Lydia tittar på spännande fiskar från bryggan ikväll...

Kommentarer
Postat av: Grannen..

jag tycker Stenmark var ett utmärkt namn!! jag tror våran katt ska byta namn också..tänk att få ropa..Renberg kom in och ät..härligt tycker jag!! :) fina bilder du har tagit!!

2009-08-07 @ 23:11:01
Postat av: Jenna

Idag ska jag hålla utkik efter er på sandsnäs, om ni ska dit :)

2009-08-08 @ 09:26:32
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0