Lady Gaga hemma på min gård!!!

Nyss hemkommen från en liten utflyktstripp :)



Världens trevligaste Tant utflykt! och... Vi hade ju iallafall tur med vädret!

När jag kom hem kände jag för att göra världens godaste mat! Och jag Lyckades, utan att överdriva ett skit.. eller okej lite.. men de var riktigt gott!
YES!! Tänkte jag när jag öppnade kylskåpet och hittade en burk Philadelfiaost och började fantisera om allt man kunde göra med den! Mindre Glad blev man ju när man sliter av locket och inser att osten är 100 år gammal...!


Riktigt gott! Grön, Lurvig och luktar ljuvligt!

 Lördag = Öl medan man lagar mat!

Ikväll har Thea varit riktigt "dryg-vrång" Hon svarade inte på tilltal och sa:
"MAMMA, KALLA MIG INTE THEA, JAG HETER FAKTISKT LADY GAGA"
Skapligt fånig jag kände mig när jag stod i ytterdörren och ropade till "Miss Lady Gaga" att maten är klar!


Kommentarer
Postat av: mostern

Jag trodde inte du och Evelina kände er så gamla att ni vill referera rill er själva som "tant"...

2009-08-01 @ 21:20:12
Postat av: Anna

Underbar blogg idag :) ler bara ler

2009-08-01 @ 23:37:05
Postat av: Jenna

Haha Lady Gaga !!! Gosig unge! =)

2009-08-02 @ 10:30:29
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0