Skulle behöva en dos med Energi!!

Märks att jag har en förkylning kvar i kroppen! Blir helt "genomsvettig" av att bara knyta skorna typ och har ingen lust eller energi till någonting!
Men det blev en rensning bland barnkläder idag IGEN! Gick igenom två stora kartonger med Kläder Flick 98-104 ganska kul för man får lite minnen från när Thea var liten och jätteskönt att rensa bort det jag inte orkar spara!

Ingen bra dag att ha dåligt med ork på! Hann bara nämna ordet GODMORGON imorse förrän Lydia greppade en svart tuschpenna och Målade både tungan och större delen av tänderna med!

 

När jag håller på att rensar bland kläderna kommer jag på mig själv att det är så tyst omkring mig.. Och Vildast syns inte till.. Ropar och kollar överallt men hon finns inte! Testar med min sista utväg -  mitt bästa Lockrop: LYDIA KOM FÅR DU SMAKA!! Det brukar funka varje gång.. men inte denna...

När jag tittar ut genom förnstret får jag se denna lilla fröken Kavat gå en egen liten promenad lååångt där borta och hon har passerat vägen helt själv!

 

Pricken där uppe är HON!
Livsfarligt!

Nu ska jag fixa lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, KAN man vara så där VILD?! ;-D Helt otrolig jäntan! Haha

2009-08-26 @ 14:09:02
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tuffaste ungen i byn!! :) Hon är grym ju!

2009-08-26 @ 14:35:21
URL: http://camillahedesunda.blogg.se/
Postat av: Anna

hon är ju för underbar lilla damen :) ler idag med :)

2009-08-26 @ 23:05:57
Postat av: Hanna

Vilken lite gobit =) Hon o Inez är ganska lika... Inez sticker iväg hon oxå :( Hon går ut o letar efter vovvar som hon säger :)

2009-08-27 @ 00:01:35
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

oj oj oj, sicken vilding!!

2009-08-27 @ 11:17:40
URL: http://annaspoints.blogg.ses
Postat av: Maria Olsson

Alltså, LOVA att du aldrig stänger ner den här bloggen. Det är ju helt underbart att läsa om er, framför allt om barnen och deras upptåg! Var får de allt ifrån? Känns som att min tillvaro är ganska lugn med tanke på att våra barn stannar inom hemmets/gårdens "väggar"! Kom ihåg alla bus så kan du ge tillbaka sen i ditt tal till dem på deras bröllop eller så.

2009-08-28 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0