Farfars lyckligaste dag?

Hej!

En ganska rolig konversation blev det vid frukostbordet imorse! :)
Jag läste högt ur tidningen...
"En knalle gripen för Våldtäktsförsök på Sommaryran i Gävle..."

Thea: Mamma vad är en Knalle?
Jag: En sån där som står med ett stånd!!

Jag kom på mig själv och började tokskratta! Så dumt det blev och ändå så var det ju precis så det var! :)

Min farfar var lika Lycklig som småbarnen igår! Han fick äta middag med självaste Johan Palm - hans största favorit i Idol! Tro det eller ej! Men farfar gillade verkligen "han med hatten"

                                           

Det var iaf jättetrevligt igår! Vi åt allihopa uppe hos Mamma och pappa, Grillat Vildsvin, ugnsbakade rotfrukter och sallad med granatäpple i! Därefter blev det en cykeltur i byn för att visa hur fint vi har det här i Hedesunda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag tillbaka.. det är bara att börja läsa :D

2009-08-11 @ 12:59:35
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: c

åh ingen dålig middag:)

Jag vill jättegärna vara med på bytardagen..

Har hur mycket som helst..



kram carola

2009-08-11 @ 15:21:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0