Sterilisering!!!

En dag i skogen! Å så rofyllt det är..
Finns det något härligare än att packa en matsäckskorg och åka ut i skogen i solig höstdag! Näe jag tror faktiskt inte det.. Fikat smakar dubbelt så gott och man känner sig så rik när man kommer hem med både blåbär och kantareller!

 

När jag kommer hem igen så märker jag att Thea har tappat sin Tand idag!
Och lilla hjärtat mitt gjorde det på dagis.. Och vågade inte säga något till fröken, så hon gick med tanden i handen och när hon skulle tvätta händerna så tappade hon den.. Så tanden försvann..!



Jag fick vara barnvakt åt Anton idag också..  Det är ju så mysigt med bebisar.. Han är i den perfekta åldern, snart 5 månader! Rund och Go att hålla i.. Så då blev man lite bebissjuk igen då!


Smulan har blivit Steriliserad också, skönt! Kattungar var ingen Hit för mig.. Kanske vore lite enklare om man blev av med dom iof!
Fick också reda på att min så kallade Stenmark Katt är INGEN hane!!! Utan det var ju en HONA haha!
THEA har nu döpt den lilla stackarn till BARBIE! (yes...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0