Nu blir hon en Nyckelpiga!

"Du har ett nytt mail från Stenmark..." Så stod det i min mail nyss! Hoppade 7 steg bakåt och svalde typ tungan för jag blev så paff!
MARTIN STENMARCK TILLBAKA MED NY SINGEL, "1000 NÅLAR"
Så på LÖRDAG kommer jag sitta klistrad framför tv.n och vara beredd med inspelningsknappen för då är det premiär för den...! SOMMARKRYSSET!!! (föresten.. tror jag tar tåget dit istället)

Har varit och tittat på en pytte pytte liten go liten Bäbis idag!! Åh va mysigt det är med bebisar, jag skulle kunna ha tio stycken på en gång tror jag... Alltså tiden med EN liten bebis är ju så kort.. När man får andra barnet och så vidare är det ju inte samma sak..! Missförstå mig rätt! Man har inte samma tid menar jag!

                                                
OBS! Personen på bilen har inte ett dugg med min text att göra! :o)

Nu ska jag natta min skatt Thea! Imorgon är en STOR dag! Hon börjar på Nyckelpigan! Spännande till tusen!
Jag har smygit upp och lagt en lite Nyckelpiga på hennes kudde i sängen.. En Choklad nyckelpiga! Min lilla tjej.. som blir så stor!


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med, finns det något härligare än bebisar.....skulle vara tillverkningen då!!

2009-08-17 @ 21:28:18
Postat av: EwE

Kolla in Lindas bilder på FB, där kan man snacka om Nyckelpigeinvasion!!

2009-08-17 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0