chokladpraliner med Dogge

WOW vilken dag! Jag känner mig som en Ny människa med massor av ny inspiration och energi!

Nyss hemkommen från mässan ungefär 17 kilo tjockare och ett rejält skavsår på stortån! Men det var det värt!

Kom på efter att jag kommit halvvägs att det inte är så smart att åka på mässa i TRÄSKOR! Men fint är det ju!
Som jag har MUMSAT, jag har ätit chokladpraliner, saffransskorpor, druckig glögg, ätit tårtbitar, godis, blåbärshonung, marmelader, chokladmousse och Smakat på så mkt GOTT!
Hade jag vetat att jag även skulle få vin och lite ost så hade jag naturligtvis Bott KVAR DÄR!


Dogge Dogelito är en rolig prick!

Har köpt så Mycket fint från Danmark nu och det kliar i fingrarna tills jag kommer få hem det!

 

Imorgon kommer jag att berätta Mera om det här

Ha en trevlig Lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men gud va trevligt allt det dät låter..varför var jag inte med och mummsade och shoppade!! :) man vill väll ha allt kan jag tänka mig.. kul att få höra mera sen..sov gott!!

2009-08-30 @ 00:00:56
Postat av: Linn P

Ååå vad spännande och roligt det låter! =)

2009-08-30 @ 10:50:23
Postat av: Anonym

Å vad skoj ska du öppna affär? säg bara till kommer på direkten....

2009-09-01 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0