Jäntan börjar bli stor! Middagsluren verkar utgå ur sortimentet

Tisdag! Det innebär att det bästa jag kunde finna på TV nu var Äntligen hemma...!
Dessa inredningsprogram... Det går knappt att slå på Tv.n utan att få en skruvdragare i ansiktet.. Arga snickare hit, Homestyling dit och Kojor och slott och Såld på hus och bla bla!
Det är Inredningsrepotage överallt och man föredrar visst TID före kvalitét.. För HUR bra kan det bli när man både kaklar målar och lägger golv på raket tid! Varför så bråttom?

Igårkväll bestämde jag mig för att göra en drastisk förändring av fröken Lydias sov-vanor! Hon krånglade värre än någonsin och skrek och var yrare än en viss karl i BYN!
Hon har alltid sovit middag 2 tim mitt på dagen, men Gud! Jäntan börjar ju bli stor... Så Nu är det EN timmes sömn som gäller!

Föresten...! Någon som kanske tycker att Hon borde klippa sig? ;)


Men tyvärr.. Hon ska inte klippa sig! Jag Älskar ungar som ser lite halvlortiga och busiga ut! Så vi spar på längden i några år till!

Inatt sov jag föresten med halva sandlådan i sängen tror jag.. Gissa om jag blev lagom irriterad när man skulle krypa under täcket och insåg att två sandlådsbarn och levt rövare precis där JAG ska sova.. Stor sanering idag!

Jag Ligger efter med mitt fotoklistrande i Album! Jag brukar vara NOGA med sånt, Framkallar kort 1 gång varje månad och klistrar i album, NU har mitt sista album tagit slut och dom har slutat sälja det!! Så nu vill jag ha TIPS på var jag kan köpa ett fint klassiskt album med vita albumsidor?

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Urban

Men...det har ju varit fotboll på tvn ikväll;)

Sen tycker jag att din unge ser ut(och verkar vara) som en riktig rocker. Hur go som helst.

2009-04-14 @ 22:39:56
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: evelina

kolla gärna in min ' dagens look alike ' och säg vad du tycker:)

Jätte fin blogg föresten :)

2009-04-14 @ 22:59:15
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset har inte framkallt kort på år och dag men det där var ssmart att framkalla varje månad då blir det ju inte så mycket som man måste ta reda på varje gång.

2009-04-17 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0