En dröm om Skroten...!

Hejsan...

Det går inge bra för mig med nattningen längre! Lydia blir Helvild och som en Galen tupp så fort jag nämner ordet SOVA nuförtiden. Hon springer runt och skriker och tar på sig gummistövlarna och rymmer ut genom dörrn så fort hon bara kan!
Det är en slags panik känsla... Undra varför.. Kom bara över ett dygn typ! Så nu lär jag krångla och ligga breve och byta sängar hit och dit hundra gånger innan hon till slut somnar sittandes!

Thea vill heller inte sova.. Igårkväll frågade hon om hon fick sova brevid mig.. Okej då sa jag, men BARA inatt...!
Och det är konstigt hur denna unge utger Värme ifrån sig.. Hon blir toksvettig och det blir liksom varmt i hela rummet av henne..  Ganska billig värmekälla..!!

Idag sken sooolen... = Vårkänslor....
                                      

En ganska rolig bild... Varför ser man inte mer sånt? ;)

Thea och jag diskuterade Jobb idag..! Hon har en liten lättare syn på det än vad jag har! Hon har gjort klart för mig var hon ska jobba när hon blir stor... Hon ska jobba på SKROTEN...! Jaa vad ska man säga..

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, Skroten!

2009-04-21 @ 20:16:41
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0