Ost o Kex o Dansband! Kan inte bli bättre!

Hej!

Blåsig dag men lite gnuttar av sol så man får väl vara nöjd ändå gissar jag...!

Idag blev det Tacos till kvällsmat här... Ingen direkt bra barnmat enligt mig men funkar ibland.. Lydia fick äta potatis och Köttbullar istället men Thea gav sig på tacosen... När vi ätit färdigt så såg det som vanligt ut som ett bombnedslag på bordet och jag tänkte: "Det där tar jag sen...."

Men det skulle jag inte ha gjort... Lilla vandalen här hemma var snabbt uppe på en stol och högg in på två tortillas och började genast kleta på allt vad hon kunde hitta!
När jag kom på henne blev det en och annan rolig min... När katten är borta dansar råttorna på bordet.. typ!



Hon är Heeelt otrolig! Hur kan hon vara så SNABB! Hon är smart.. Men som sagt.. NÄR kommer talet tro...!



Idag har Thea cyklat heela eftermiddan... upp och ner för rångstabacken och fram och tillbaka till Wallerängskurvan!! :) Hon är så duktig! Och så mycket enklare det är nu när hon kan cykla själv!

Nej! Nu ska jag fortstätta och mumsa ost och kex! ;) Söndagarna är ju inte så tokiga utan Gunvald heller!



Inte dumt att smälta Osten kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Urban

Haha "ligisten" är för skön. Jag kan inte låta bli att skratta åt henne. När bilden på Thea togs så ser man henne i bakrunden, hur upptagen hon är med att hitta på fler hyss.

2009-04-20 @ 07:54:49
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha ja inte lätt inte räcker nog bra med två, eller vill du ha fler kanske? ;)

Japp dom bor i hus i berg dom :)

Kram

2009-04-20 @ 21:37:40
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0