Om dagen ändå aldrig tog slut...

Vilken Dag!

Ibland finns det dagar som är bara så där bra så man önskar den aldrig tog slut...
Jag är så Glad och mår så bra när jag ser att mina tjejer har kul och verkar lyckliga!
Idag var det stora Påskkärringsdagen! Det innebar en hel del för Thea, hon har planerat inför det här länge ska ni veta.. Knappt 4 ½ år har hon planerat allt i minsta detalj! :)

I år var jag ganska duktig faktiskt.. Jag har nämligen gjort några hemmagjorda påskkort som jag skickat/delat ut till nära och kära..! Det är ju så roligt med hemmagjorda kort och jag tycker det är så Kul att pyssla med sånt.. Thea hjälpte mig igårkväll.. Här är resultatet av fotot vi använde!



Thea och Wilma var SÅ Söta idag! Dom hade så kul och var duktiga som orkade spatsera runt i närmare 2 timmar med sina små ben..



Lydia var också naturligtvis med ;)

Med massor med godis, slantar och en och annan glass trippade de små damerna hemåt igen nöjda med dagen!

Kvällen slutade väldigt bra med trevligt sällskap, vin, tequila rose, ost och kex och massor med prat och fyra trötta små barn som somnade i soffan!

Nu ser vi fram emot en Solig och Fin Påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Anna i Gävle

underbart söta ungar :)

2009-04-10 @ 01:16:50
Postat av: Ida

jah, hoppas på en maaaaassa sol i helgen.. börjar ju bra iaf. är ju bra fint ute nu redan=)



Ha en bra påskhelg!

2009-04-10 @ 08:47:36
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas ni får en lugn o skön Påsk =) Så sööta påskkärringar =) Kramar

2009-04-10 @ 09:38:22
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: erika

åh va söta påskbarn! :)



ha en bra påskhelg!

2009-04-11 @ 09:22:18
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0