Naglar i tuggummirosa!!

Som en Sommardag...! Vilken ljuvlig kväll.. Man vill liksom inte gå in! Vid den här tiden brukar Lydia ha pyjamas och vara klar för sängen, men ikväll sitter hon i sandlådan utan strumpor och skor!

Var till Valbo i morse på en liten tripp med tjejerna - Köpte dagis jacka och skor till Thea och tog en tur inne på Systemet också!  Det gick bättre idag! Lydia satt i vagnen lugn som en liten mus.. Kanske var det för att jag hade mutor med mig.. Så som tablettask och vindruvor!



Vilken Sommarkänsla man får när det är så här fint..Bara för det så målade jag mina naglar Tuggummirosa!
Tjusigt va!! Till helgen o allt!



Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe förstår de :)

Ja det var ju de, lite sämre väder idag tycker jag , har ni gjort i helgen då? :)

Kram

2009-04-26 @ 13:23:40
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0